Verkko-opetus

Julkaistu

(Päivitetty )

Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu

Customer experience management

Verkko-opetus

5 op

Verkossa

Aikataulu

Tarkista tieto korkeakoulun sivuilta

Ilmoittautuminen tai haku kurssille

Opiskeluun varattu aika

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Each course topic has a test or quiz. At the end of the course you are supposed to pass the final course test. All tests and quizzes are graded automatically and time limited.

Kuvaus

Sisältö ja ajoitus

Study course themes: - Marketing in the experience economy - Customer experience concept - Design thinking, customer journey map - Engaging customers in co-creation process - Building a customer experience culture In each implementation, you will find a theory part related to the topic. Themes are clarified and deepened during the topics and independently by familiarising yourself with the study material.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

The course is 5 ECTS. The student's workload is 135 hours. However, the amount of work depends on your study skills and previous knowledge.

Opetusmenetelmät

This is a non-stop course. In nonstop courses students have 2-3 months time to do their studies. Exact dates the students get from their invitation letter.  There are no live lectures or group work in this course. Online studies according to the self controlled schedule accelerate studies.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen

Hinta ja ilmoittautumisaika

Tarkista tieto korkeakoulun sivuilta

Siirry korkeakoulun sivuille(Avautuu uuteen välilehteen)

Tarkentavat tiedot:

Ajankohta

Koulutusalat

Palvelualat

Opetuskielet

Englanti

Järjestäjä

Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu

Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu

Sijainti

E-kampus

Opettajat

Natalia Kushcheva, opettaja

Kuuluu teemoihin:

Uudistuva työelämä ja osaaminen