Kurssi
Julkaistu
(Päivitetty )
Tampereen yliopisto
Markkinoinnin perusteet
Jaksolla perehdytään markkinoinnin strategiseen ja operatiiviseen rooliin, keskeisiin osa-alueisiin sekä merkitykseen eri organisaatioissa ja yhteiskunnassa.
5 op
Perusopinnot
Opintojaksolla perehdytään markkinoinnin keskeisiin osa-alueisiin (mm. markkinoinnin johtaminen, kuluttajakäyttäytyminen, digitaalinen markkinointi) ja käsitteisiin kuten markkinoinnin kilpailukeinot, brändi ja asiakkaan kokema arvo.
Lisätiedot
Luento-opetus ja tentti, monimuotototeutus, syksy 2025
Kuinka suoritat
Lisätiedot ja ilmoittautuminen
Hinta ja ilmoittautumisaika
Tarkista tieto korkeakoulun sivuilta
Tarkentavat tiedot:
Ajankohta
Koulutusalat
Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
Laajuus
5 op
2 osaa
Koodi
KAT.MARK.101
Osaamistavoitteet
Lisätietoa