Kurssi
Julkaistu
(Päivitetty )
Oulun yliopisto
Asiakaskehityksellä kilpailuetua (AVOIN YO)
Alkaen
5 op
Verkossa
Asiakaskehityksen lähtökohtana on saada maksavat asiakkaat testaamaan yrityksen liikeideaa, tuotteita ja palveluja mahdollisimman pian. Tuotteita tai palveluja kehitetään alusta alkaen asiakkaan näkökulmasta. Onnistunut asiakaskehitys tuottaa asiakkaalle omistajuuden kokemuksen näin sitouttaen hänet yrityksen asiakkaaksi. Kurssin aikana opitaan (1) löytämään asiakas, (2) todentamaan asiakas, (3) rakentamaan asiakassuhde ja (4) rakentamaan yritys asiakkaan ympärille sekä (5) ymmärretään ketterän kehittämisen rooli osana asiakaskehitystä. Opiskelija saa yleiskuvan asiakaskehityksen teoriasta, prosessista ja käytännöistä sekä työkaluja asiakaskehityksen soveltamiseen.
Lisätiedot ja ilmoittautuminen
Hinta ja ilmoittautumisaika
Tarkista tieto korkeakoulun sivuilta
Tarkentavat tiedot:
Ajankohta
Alkaen
Koulutusalat
Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
Laajuus
5 op
9 osaa
Koodi
AY00AU52
Osaamistavoitteet
Oppimateriaali
Lisätietoa