Kurssi
Julkaistu
(Päivitetty )
Jyväskylän ammattikorkeakoulu
3D Basics
5 op
Paikan päällä
3D-perusteet antavat sinulle tarvittavat työkalut ja tiedon suunnitella ja luoda objekteja hahmoista digitaalisiin ympäristöihin. Joitain teorioita ja työkaluja, joihin perehdyt tällä kurssilla, ovat 3D-grafiikan teoria, suunnittelu ja työkalut. Työkalut sisältävät suunnittelu- ja tuotantotyökalut 3D-sisällölle. Teoria sisältää koko 3D-tuotantoputken, mukaan lukien pelimoottorin 3D-grafiikka. Saat kokemusta 3D-taiteen (grafiikan) luomisprosessista erikoisalan näkökulmasta 3D-rakennuspalikoiden luomisen ja käytön kautta.
Tämä kurssi keskittyy peruskäsitteisiin liittyen 3D-tuotantoketjuun: sisällöntuotantoketjuun, mesh-mallintamiseen, digitaaliseen skulptaukseen, retopologiaan, mallin tektuuripinnan levittämiseen, teksturointiprosesseihin (saumattomat tekstuurit, tekstuurimaalaus, tekstuurin beikkaus), shader-suunnitteluun, tuomiseen-viemiseen pelimoottoriin ja pelimoottorin grafiikkaan liittyviin ominaisuuksiin ja asetuksiin.
Lisätiedot
Lisätietoja: avoinamk@jamk.fi
Lisätiedot ja ilmoittautuminen
Hinta ja ilmoittautumisaika
Tarkista tieto korkeakoulun sivuilta
Tarkentavat tiedot:
Ajankohta
Koulutusalat
Tietojenkäsittely ja tietoliikenne
Laajuus
5 op
1 osa
Koodi
AAA591
Esitietovaatimukset
Osaamistavoitteet
Lisätietoa