Kurssi
Julkaistu
(Päivitetty )
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
Asiakasymmärrys ja markkinointi (NÄYTTÖ)
5 op
Ilmoittautuminen auki
Verkossa
Opintojaksolla käsitellään seuraavia teemoja:
- markkinoinnin peruskäsitteet
- markkinoinnin kehittyminen ja sen merkitys yritykselle
- kuluttajakäyttäytymisen ja asiakkaisiin liittyvän tiedon yhdistäminen asiakasprofiilien rakentamisessa (asiakasymmärrys)
- markkinoinnin kilpailukeinot 4p:stä ( tuote, hinta, saatavuus ja markkinointiviestintä) laajennettuun 7 p:hen (henkilöstö, asiakaspalvelu sekä prosessit )
- brändin merkitys kilpailuetuna
- vastuullisuus ja kansainvälisyys markkinoinnissa
Lisätiedot
Huom! Tämä on toteutus, jossa muualla hankittu osaaminen osoitetaan näytöllä. Toteutuksella ei ole opetusta.
Lisätiedot ja ilmoittautuminen
Hinta ja ilmoittautumisaika
Tarkista tieto korkeakoulun sivuilta
Tarkentavat tiedot:
Ajankohta
Laajuus
5 op
1 osa
Koodi
AAB130
Osaamistavoitteet
Lisätietoa