Kirjallinen aineisto
Julkaistu
(Päivitetty )
Laurea-ammattikorkeakoulu
Mikrokurssi: Asiakaskeskeisyys ja asiakasymmärrys
Tällä kurssilla käydään läpi asiakaskeskeisyyttä organisaation ja yksittäisen työntekijän näkökulmasta sekä pohditaan sitä, miten asiakkaan kokemuksia voi ymmärtää paremmin.
Kirjallinen aineisto
8.4.2025
Heti oppimaan
Verkossa
Kurssin käsitellään seuraavia aiheita: 1. Mitä tarkoittaa asiakaskeskeinen organisaatio? 2. Mikä merkitys asiakaskeskeisyydellä on yritykselle? 3. Mitä asiakaskeskeisyys tarkoittaa työntekijän arjen työssä? 4. Asiakkaan kokemusten ymmärtäminen.
Tarkentavat tiedot
Kieli
Suomi
Tekijä(t)
Laurea-ammattikorkeakoulu
Julkaisija
Minna Pietikäinen, Laurea-ammattikorkeakoulu Oy
Lisätietoa
Kirjautuminen alustalle: rekisteröinti tapahtuu antamalla nimi ja sähköpostiosoite