Verkko-opetus
Julkaistu
(Päivitetty )
Laurea-ammattikorkeakoulu
Fundamentals of Digital Marketing
Verkko-opetus
2 op
Verkossa
Aikataulu
Tarkista tieto korkeakoulun sivuilta
Ilmoittautuminen tai haku kurssille
Opiskeluun varattu aika
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
The course workspace will remain open until the end of the course deadline and all assignments must be completed before the workspace closes.
Aika ja Paikka
In the Canvas online learning environment and Google's Digital Garage service during the duration of the course. See Timing.
Kuvaus
Sisältö ja ajoitus
You are able to
- analyze current trends in digital services
- plan how to use digital sales channels
- use digital tools to support marketing
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
The course is worth 2 ECTS credits, which corresponds to approximately 54 hours of student workload.
Opetusmenetelmät
Self-paced online course. The course is completed entirely independently by the end of the course deadline. You will study the material in an online learning environment, which includes study materials and assignments/tests.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
No alternative methods of completion.
Lisätiedot ja ilmoittautuminen
Hinta ja ilmoittautumisaika
Tarkista tieto korkeakoulun sivuilta
Tarkentavat tiedot:
Ajankohta
Koulutusalat
Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
Opetuskielet
Englanti
Arviointi
Oppimateriaalit
Lisätietoa