Kurssi

Julkaistu

(Päivitetty )

Oulun yliopisto

Principles of Marketing (OPEN UNI)

Alkaen

5 op

Verkossa
During the course, following themes will be discussed: 1) basic concepts and phenomena: e.g., value creation in customer relationships and marketing in different contexts, 2) strategic tools of marketing and latest trends, 3) basics of consumer behavior, 4) marketing and sustainable development, 5) B-to-B marketing and sales, 6) marketing communications and digital marketing, and 7) distribution channels and networks.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen

Hinta ja ilmoittautumisaika

Tarkista tieto korkeakoulun sivuilta

Siirry korkeakoulun sivuille(Avautuu uuteen välilehteen)

Tarkentavat tiedot:

Koulutusalat

Kauppa, hallinto ja oikeustieteet

Laajuus

5 op

1 osa

Koodi

AY724106P

Järjestäjä

Oulun yliopisto

Oulun yliopisto

Yhteystiedot

avoin.yliopisto@oulu.fi

Kuuluu teemoihin:

Kestävä kehitys ja kasvu

Yhteiskunta ja vuorovaikutus