Kurssi
Julkaistu
(Päivitetty )
Jyväskylän yliopisto
Digitalisoituva kauppa
Miten digitalisaatio muovaa kaupan alaa? Kurssilla pureudut digitalisaatioon niin kaupan alan strategian, markkinoinnin kuin ostokäyttäytymisen näkökulmista
5 op
Ilmoittautuminen ohi
Aineopinnot
Opintojakso käsittelee kaupan alan digitalisaatiota kolmesta näkökulmasta: 1) digitaalisaatio kaupan alan strategiassa, 2) digitalisaatio kaupan alan markkinoinnissa ja 3) digitalisaatio kaupan alan ostokäyttäytymisessä. Kurssilla käydään läpi sekä strategisen että taktisen tason asioita, joita kaupan alan toimijat kohtaavat implementoidessaan digitaalista markkinointia.
Lisätiedot
Oppimistehtävä, JYU avoin
Kuinka suoritat
Lisätiedot ja ilmoittautuminen
Hinta ja ilmoittautumisaika
Tarkista tieto korkeakoulun sivuilta
Tarkentavat tiedot:
Ajankohta
Koulutusalat
Kauppa, hallinto ja oikeustieteet
Laajuus
5 op
1 osa
Koodi
DGKA1003
Esitietovaatimukset
Osaamistavoitteet
Oppimateriaali
Lisätietoa