Kurssi

Julkaistu

(Päivitetty )

Jyväskylän yliopisto

Digitalisoituva kauppa

Miten digitalisaatio muovaa kaupan alaa? Kurssilla pureudut digitalisaatioon niin kaupan alan strategian, markkinoinnin kuin ostokäyttäytymisen näkökulmista

5 op

Ilmoittautuminen ohi
Aineopinnot

Opintojakso käsittelee kaupan alan digitalisaatiota kolmesta näkökulmasta: 1) digitaalisaatio kaupan alan strategiassa, 2) digitalisaatio kaupan alan markkinoinnissa ja 3) digitalisaatio kaupan alan ostokäyttäytymisessä. Kurssilla käydään läpi sekä strategisen että taktisen tason asioita, joita kaupan alan toimijat kohtaavat implementoidessaan digitaalista markkinointia. 

Lisätiedot

Oppimistehtävä, JYU avoin

Lisätiedot ja ilmoittautuminen

Hinta ja ilmoittautumisaika

Tarkista tieto korkeakoulun sivuilta

Siirry korkeakoulun sivuille(Avautuu uuteen välilehteen)

Tarkentavat tiedot:

Ajankohta

Koulutusalat

Kauppa, hallinto ja oikeustieteet

Laajuus

5 op

1 osa

Koodi

DGKA1003

Järjestäjä

Jyväskylän yliopisto

Jyväskylän yliopisto