Kurssi

Julkaistu

(Päivitetty )

Haaga-Helia ammattikorkeakoulu

Leading Customer Centricity in Marketing, Sales and Communication

Alkaen

5 op

Key Themes • Customer-centric strategy and business impact • Consumer behavior and decision-making processes • Impact of digitalization and social media on consumer behavior • Integrating marketing, sales, and communication for customer experience • Academic writing and information searching in marketing and communication studies

Lisätiedot ja ilmoittautuminen

Hinta ja ilmoittautumisaika

Tarkista tieto korkeakoulun sivuilta

Siirry korkeakoulun sivuille(Avautuu uuteen välilehteen)

Tarkentavat tiedot:

Koulutusalat

Kauppa, hallinto ja oikeustieteet

Laajuus

5 op

1 osa

Koodi

COM701AS3YE

Järjestäjä

Haaga-Helia ammattikorkeakoulu

Haaga-Helia ammattikorkeakoulu

Yhteystiedot

avoinamk@haaga-helia.fi

+358294470108